Η ιστοσελίδα και μόνο αρκεί;

Η ιστοσελίδα και μόνο αρκεί;
Η ευκολία στην κατασκευή ιστοσελίδας διέδωσε την προβολή επιχειρήσεων και ιδιωτών στον παγκόσμιο ιστό (Internet). Το web site, κάποτε καινοτόμος μορφή προώθησης και διαφήμισης, σήμερα, συνιστά κατεξοχήν εργαλείο δουλειάς στον χώρο της φιλοξενίας και ιδιαίτερα στο ανταγωνιστικό πλαίσιο των ξενοδοχείων. Το κρίσιμο ερώτημα στην οικονομική διαχείριση είναι εάν μπορεί η ιστοσελίδα να μετατραπεί σε κανάλι πώλησης έτσι ώστε να χρειάζεται λιγότερο η μεσολάβηση καναλιών από τρίτους.
Πριν φτάσουμε να απαντήσουμε το παραπάνω ερώτημα, θα λέγαμε πως προϋπόθεση όλων είναι η εύχρηστη περιήγηση του λειτουργικού περιβάλλοντος της ιστοσελίδας, στοιχείο που την καθιστά αδιαπραγμάτευτη. Η οπτικοποιημένη πληροφορία και η διαδικτυακή εικόνα αποτελεί την κύρια είσοδο της ψηφιακής έκδοσης του ξενοδοχείου. Τα στοιχεία που θα επιλέξει ο ξενοδόχος να συμπεριλάβει αυτοκαθορίζει το Στρατηγικό Μάρκετινγκ που ακολουθεί. Το πόσο εύκολα όμως μπορεί ο επισκέπτης να γίνει πελάτης μπορεί να απαντηθεί μέσω του Μάρκετινγκ περιεχομένου.
<Συστατικά για τη σύνθεση ιστοσελίδας>
Ένα καλά δομημένο website εξωτερικεύει το προφίλ της ξενοδοχειακής μονάδας, γίνεται καθρέπτης της επωνυμίας, δοκιμάζει το πρεστίζ και όχι μόνο. Εφόσον διαθέτει αποτελεσματικό design, ακριβείς πληροφορίες, αξιόπιστο υλικό, τεχνολογία αιχμής, τότε το ίδιο γίνεται πωλητής και επιλέγει το κοινό του. Κατά κύριο λόγο, το βασικό συστατικό ενός site είναι το περιεχόμενο.
Ο μινιμαλισμός στην ποιότητα του περιεχομένου και το ύφος αποτελούν κρίσιμα στοιχεία προς την επίτευξη των οικονομικών στόχων αλλά καθοριστικός, ίσως και ρυθμιστικός παράγοντας, είναι το budget.
Στην περίπτωση της επιλογής Μάρκετινγκ Περιεχομένου θα αναρωτηθεί κάποιος πως πρέπει θα είναι το περιεχόμενο μιας αξιόπιστης ιστοσελίδας ώστε να γίνει αυτομάτως κανάλι πώλησης. Η διαχείριση των online κρατήσεων μπορούν να επιφέρουν αύξηση των εσόδων και κερδών ενώ εξίσου χρήσιμη πλέον είναι και η άμεση επικοινωνία με τους υποψήφιους πελάτες. Μια απάντηση μπορεί να είναι:
Less is more.
Το περιεχόμενο οφείλει να είναι ελκυστικό και η περιήγηση ευχάριστη και απλή. Χωρίς υπερβολές και εντυπωσιασμούς, ούτε να στερείται όμως απαραίτητων στοιχείων-αντικειμένων. Η αρχιτεκτονική δομή του απορρέει από το αξιοσημείωτο περιεχόμενο, τις αυθεντικές εικόνες, τα απαραίτητα key-words, επιπλέον του πλήθους των σύγχρονων ψηφιοποιημένων εργαλείων Digital Marketing. Πρωτίστως όμως είναι ζήτημα αισθητικής. Η εικόνα γίνεται πωλητής όταν το ωραίο σε κερδίσει. Όπως και στην τέχνη, όταν ένας ωραίος πίνακας είναι κοινά αποδεκτά ωραίος, καθορίζεται αυτομάτως το αντίτιμό του.

<Μπορεί η ιστοσελίδα να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις;>
Ολόκληρο το άρθρο μπορείτε να το ζητήσετε εδώ.