fbpx

To blog στην ξενοδοχειακή μονάδα

Φωτογραφία από Firmbee από το Pixabay
Photo by Kirill on Unsplash

Αξίζει τον κόπο, ίσως αναρωτιούνται πολλοί ξενοδόχοι ή ιδιοκτήτες μονάδας φιλοξενίας, να διατηρούν ένα blog στην υπάρχουσα ιστοσελίδα τους;

Τα νούμερα της έμμεσης διαφήμισης όπως και κάθε μορφής διαφήμισης, είναι με πολλές αποκλίσεις μετρήσιμα. Αν κάτι όμως ποσοτικοποιείται, αυτό μπορεί να είναι οι πιστοί πελάτες και οι από στόμα σε στόμα πελάτες.

Σε αυτό το άρθρο προσπαθήσαμε εν συντομία να περιγράψουμε τα οφέλη ενός μέσου που ενώ περιφρονείται, ανακτά διαρκώς έδαφος και θεωρείται ως σημαντικό εργαλείο του marketing για τα ξενοδοχεία και τις ξενοδοχειακές μονάδες.

Το blog είναι ένα σύγχρονο μέσο marketing για τα ξενοδοχεία και τις μονάδες φιλοξενίας

Η άμεση προβολή της εκάστοτε επιχειρηματικής μονάδας είναι ένα πρώτο όφελος. Χωρίς μεσάζοντες και τρίτους, προμήθειες και ποσοστά επί των κρατήσεων, η αμεσότητα με την οποία επικοινωνεί ο χρήστης (και εν δυνάμει πελάτης) με την επιχείρηση, είναι μεγάλης αξίας.

Ο εντοπισμός της μονάδας από άτομα που είτε δεν γνώριζαν καθόλου την ύπαρξη της μονάδας, ή έπεσαν εντελώς τυχαία πάνω της (διότι η μηχανή της Google φέρνει αρκετά ψηλά προτότυπα άρθρα και συνεχώς ανανεωνόμενες σελίδες) και ενδεχομένως θελήσουν να αντλήσουν πολύ σημαντικές λεπτομέρειες ή να πάρουν επιπλέον σχετικές πληροφορίες.

Το εμπλουτισμένο με περιεχόμενο blog αναδεικνύει την εικόνα της ξενοδοχειακής μονάδας

Η επανασύνδεση με παλιότερους πελάτες είναι σημαντική.

και ανατροφοδοτεί παλιούς πελάτες με στοιχεία πολιτισμικά και λαογραφικά, συμβάντα ή γεγονότα της περιοχής όπου κάποτε διέμεινε και ίσως δεν τα γνώριζε. Μπορεί έτσι να καταστεί μια καλή αφορμή να επισκεφτεί ξανά την περιοχή προκειμένου να τα γνωρίσει και γιατί όχι να διαμείνει και πάλι στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο.

Καινούργιες επίσης υπηρεσίες που διαθέτει το ξενοδοχείο καθώς και νέα πακέτα προσφορών, ή νέες συνεργασίες για επιπλέον δραστηριότητας με τις οποίες σχετίζεται η μονάδα προβάλλονται εύκολα και χρηστικά σε ένα blog.

To blog χτίζει σχέσεις με τους πελάτες διατηρώντας έναν καλό βαθμό ενδιαφέροντος και συναισθηματικού δεσίματος, εφόσον βοηθηθεί στο να βρει και να μάθει με εύκολο τρόπο αυτό που αναζητούσε, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφτεί πολλά άλλα site και να έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία με κάποιον αρμόδιο.

Η ταυτότητα είναι διαχρονική

Το περιεχόμενο του blog μπορεί να δώσει στον χρήστη και επισκέπτη της σελίδας την επιπλέον αξία ως προς την ταυτότητα της επιχείρησης. Τα γραπτά εξάλλου μένουν.

Το site δεν είναι απλά ένα πάγιο στοιχείο της επιχείρησης. Το επικαιροποιημένο περιεχόμενο και το περιβάλλον της ιστοσελίδας είναι η μισή πώληση σήμερα. Είναι κι αυτό μέρος της ταυτότητας του ξενοδοχείου.

Το blog από την ίδια την δομή του παρουσιάζει έναν περισσότερο ανθρώπινο χαρακτήρα και φιλικότητα στον χρήστη, ξεφεύγοντας αρκετά μακριά από την εργαλειακή πλατφόρμα κράτησης και τα απρόσωπα κλικ.

Το blog επισκέπτονται διάφοροι χρήστες και μια τεράστια γκάμα πελατών με πολλές και διαφορετικές απαιτήσεις που οι προσφερόμενες υπηρεσίες και το ανθρώπινο δυναμικό ίσως και να μην μπορεί να ανταποκριθεί ανά πάσα ώρα και στιγμή.

Τέλος, το περιεχόμενο στο blog θεωρείται, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, το καλύτερο μέσο επικοινωνίας και φιλικής (αμφίδρομης) σχέσης ενώ μοιράζεται από έναν σε πολλούς.

Το ταξίδι ας μην ξεχνάμε ξεκινά από πριν.

Oι διαχειριστές Ξενοδοχειακών μονάδων – Hoteliers- μπορούν να συμβαδίσουν εύκολα με το σύγχρονο περιβάλλον.

Μπορείτε να απευθύνετε το ερώτημά σας σχετικά με το πως μπορεί το Φηφιακό μελάνι να σας στηρίξει, επικοινωνώντας μαζί μας στην φόρμα επικοινωνίας .

Δείτε επίσης σχετικά θέματα

#διαμονή, # ιστοσελίδα

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Μετάβαση στο περιεχόμενο