fbpx

LA FIRMA. Σχετικά με την μόδα και το καλό ρούχο

Το ακριβό ρούχο ποιο είναι ;

Το λέμε καλό γιατί είναι φτιαγμένο από υλικά που αντέχουν περισσότερο στο χρόνο;

Το γνήσιο ρούχο και τα καλά αξεσουάρ, τα καλά κοσμήματα και οι τσάντες (οι γυναίκες ξέρουν καλά πάνω σε αυτό) ταυτίζονται ενίοτε με μια αναγνωρισμένη φίρμα;

Η αξία των πραγμάτων, αν μπορούσαμε να ταυτίσουμε αξία και χρήμα, βρίσκεται στην ανταλλακτική τους αξία και την αξία χρήσης, η φινέτσα αλήθεια τι περιλαμβάνει; Αφού δεν αξίζει να πετάς τόσο εύκολα και μάλιστα είδη ρουχισμού (και οτιδήποτε άλλο επίσης), όταν ο πλανήτης υποφέρει από τον πλεονασμό «άχρηστων» αντικειμένων, μπορείς να ντυθείς οικολογικά!

Η βιομηχανία της μόδας και οι τάσεις της επιτάσσουν το ξεπερασμένο και ταυτόχρονα το ολοκαίνουργιο, και το ρούχο αποτελεί τροχό στην εξέλιξη της οικονομίας.

Το καλοραμμένο και προσεγμένο ρούχο υπερέχει αισθητικά και αυτό μεταφέρεται στο άτομο που το φοράει, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και την εικόνα του.  Άλλωστε το καλό ντύσιμο ήταν ανέκαθεν ένδειξη ευγένειας και …

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που δηλώνουν ποιο είναι το «καλό ρούχο»;

Η πρώτη ύλη και το πατρόν είναι βασικές παράμετροι στην αναγνωριστική ετικέτα ενός καλού ρούχου

Αν και ολόκληρη επανάσταση έγινε για το βαμβάκι, σκέφτομαι, αλλάζοντας ολόκληρο τον κόσμο, η μόδα εξακολουθεί και κινητοποιεί τη μηχανή παραγωγής. Η μόδα επιβάλλει το ντιζάιν και το στυλ, παρότι οι εποχές πάντα δημιουργούσαν ένδεια και  , το γούστο προσαρμόζεται στις συνήθειες, όπως τίποτα δεν έχει αποκαθηλώσει τη γραμμή και το κλασικό στυλ. Τελικά η ανανέωση είναι ανθρώπινη ανάγκη και η ικανοποίησή της τεχνητή; Μήπως απλά το καλό είναι το άνετο ρούχο που σου επιτρέπει να κινείσαι με περισσότερο «αέρα»; Εδώ απαντήσαμε;

Το καλό ντύσιμο είναι και ζήτημα ραπτικής

Καλύτερα ίσως μπορούσαν να τεκμηριώσουν την απάντηση οι παλιοί ραφτάδες (taylor made). Υποψιάζομαι όμως, πως στο ύφασμα και το πατρόν θα έδιναν σημασία και στο ότι έραβαν πάνω στο σώμα του πελάτη, ώστε το ρούχο να «πέσει» ακριβώς στα μέτρα του (και να καλύψει τυχόν ατέλειες). Παρότι το επάγγελμα του ράφτη χάνεται και το μικρό ραφτόπουλο δεν έρχεται συχνά στα παραμύθια, οι σχεδιαστές μόδας αντιπαρέρχονται της μαζικής παραγωγής, της ομοιομορφίας και του χαμηλού κόστους παραγωγής από τις μηχανές, με τη βελόνα να διεκδικεί την αλλοτινή της δόξα.  

Η φίρμα δημιουργεί αφοσιωμένους πελάτες και στο LA FIRMA έχει κάτι ξεχωριστό να τους πει

Γνωστά κορυφαία Brands στα ανδρικά ενδύματα και αξεσουάρ θα βρείτε στο κατάστημα της Κατερίνας Παπαδημητρίου και του Αλέξη Λυγγίτσου. Αντιπροσωπευτικά για το καθημερινό ή επίσημο κι επαγγελματικό ντύσιμο αναλόγως τα βαλάντια. Απευθύνονται στον λάτρη του επώνυμου και καλού – ποιοτικού ρούχου που δεν θα τον προδώσει αλλά θα τον κάνουν να νιώθει περισσότερο ασφαλής με την εμφάνισή του. Ας μην ξεχνάμε ότι, αυτός που παραμένει πιστός στο επώνυμο ρούχο είναι ο αγοραστής και η ικανοποίησή του ξεκινά από την πρώτη εικόνα, το σχέδιο, τα χρώματα και την ύφανση, για να καταλήξει  στο δοκιμαστήριο και ενδεχομένως στο αμπαλάζ. Η επανάληψη της αγοράς όμως είναι όλα αυτά, μαζί με την αίσθηση σιγουριάς.

Το καλό ρούχο σε κερδίζει από την πρώτη ματιά

«Αξίζει λοιπόν τον κόπο», ρωτούν πολλοί, «να προτιμήσεις ένα ακριβότερο ρούχο;»

Τι σου διασφαλίσει την ποιότητα;

Μήπως το ότι είναι είδος πολυτελείας ή δεν το αξίζεις, και εμμένεις στη λογική ότι «όλα ίδια είναι στο κάτω κάτω».

Το επώνυμο ρούχο έχει το κύρος και την πιστότητα χρόνων (ή και αιώνων). Αδιαπραγμάτευτα.

Παρότι υπάρχει η παραπάνω διαπίστωση, γεννάται αυτομάτως και η ερώτηση: Δεν είναι φτηνό, άρα δεν θα χαλάσει; Απλά θα διατηρήσει τη γραμμή του και θα ακολουθήσει τη φυσική φθορά του (όπως όλα τα πράγματα). Παρόλαυτά, η επωνυμία είναι ταυτότητα σε μια εποχή χαμένων συμβόλων και αυτό για κάθε εν δυνάμει πελάτη είναι ένδειξη συνέπειας. Η εκπλήρωση αποτελεί το ζητούμενο…

La FIRMA: To επώνυμο ντύσιμο για τον άνδρα στο Άργος

Η Κατερίνα και ο Αλέξης αποφάσισαν να ανοίξουν την επιχείρηση το 2011 που θα εκπληρώνει υψηλές απαιτήσεις και θα απευθύνεται σε όσο το δυνατό μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Διατηρούν έως σήμερα το εμπορικό κατάστημα με επώνυμα ρούχων, ελληνικά και ξένα επώνυμα ρούχα (κυρίως Ιταλικά και Αμερικής) και οι πελάτες γνωρίζουν πια τι να περιμένουν.

Συνομιλώντας μαζί τους και ανιχνεύοντας τις αγοραστικές συνήθειες όπως και την επικρατούσα τάση της αγοράς, καταλήξαμε και σε μια… φιλοσοφία για τον αγοραστή.

Υπάρχει έλλειψη πληροφόρησης στο αγοραστικό κοινό όσον αφορά τι αγοράζει. Σχετικά με το αν είναι εισαγόμενο και μαζικής παραγωγής, άρα φτηνό ή επώνυμο (επίσης εισαγόμενο ή ελληνικό) συνεπώς και ακριβό. Στην αγορά του Άργους για παράδειγμα, υπάρχουν καταστήματα που προσφέρουν μόνο ελληνικά προϊόντα, ωστόσο πολλοί αγοραστές δεν το γνωρίζουν. Η πλάνη ότι αγοράζοντας φτηνά τα εισαγόμενα μειώνουμε την αγοραστική μας αξία ίσως δεν είναι ευδιάκριτη γενικά.Η ώθηση στην οικονομία μας δεν μπορεί παρά να έρθει απ’ όλους και όχι μεμονωμένα από κάποιους τομείς κι επιχειρήσεις. Βέβαια, το καλό δεν είναι απαραίτητα ξένο (εισαγόμενο). Αυτό έχει γεννήσει από χρόνια μια παρεξήγηση στον αγοραστή, χωρίς να αποκλείεται το φαινόμενο, κάθε ελληνικό είναι και καλό.

Επειδή υπάρχουν πολλές συσχετίσεις με τις έννοιες «καλό και ακριβό», «φθηνό και κακής ποιότητας», η προτίμηση του κόσμου και το ενδιαφέρον για το προσωπικό του ντύσιμο ξεκινά από τις επιλογές καθενός κι αυτό είναι ζήτημα αδιαπραγμάτευτο.

Εμπορικό κατάστημα La Firma, στο Άργος

 Ενώ πολλοί καταναλωτές αδιαφορούν ή δεν πείθονται εύκολα για το καλό (άρα και ακριβό) ντύσιμο, η νέα γενιά είναι αυτή που τους διαψεύδει στο ζήτημα ένδυση-υπόδηση.

Αλήθεια, η νέα γενιά γιατί αποζητά τα επώνυμα; Ρητορική ερώτηση.

Τα επώνυμα brands είναι η ψυχή της αγοράς (όπως λένε) και του εμπορίου (ενίοτε). Η νεολαία τα τιμά δεόντως, εντάξει, θα μου πείτε πείθεται πιο εύκολα (δεν νομίζω), μήπως αντιλαμβάνεται πιο εύκολα τι είναι καλό ρούχο (ενδεχομένως).

Μια αλήθεια για το πώς ψωνίζει η νέα γενιά, η Gen Zenders, η πλέον αντιδραστική και αμφισβητίας (όπως κάθε επόμενη γενιά), και αυτή που θεωρείται από τους πιο επιδραστικούς καταναλωτές τελευταία, είναι ότι καθ άλλο παρά «ψήνεται» εύκολα και προτιμά στα σίγουρα, χωρίς να προσπαθεί ιδιαίτερα να συγκρίνει ή να βρει φθηνότερα (χωρίς μια τέτοια διατύπωση να είναι κανόνας). Στις ανάγκες της προτάσσει την άψογη εικόνα στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, το image ή το reel.  Είναι η γενιά που ψωνίζει ηλεκτρονικά και με κλειστά μάτια (!) αφού ξέρει τι θέλει και δεν το διαπραγματεύεται.

 LA FIRMA, Εμπορικό Κατάστημα στο Άργος

Οι δύσκολες μέρες της οικονομικής κρίσης και του εγκλεισμού μπορεί να πέρασαν, λένε η Κατερίνα και ο Αλέξη, το εμπορικό όμως έχει έναν αόρατο ανταγωνιστή, τη διαδικτυακή αγορά και το e-shop. Το δοκιμαστήριο και η αίσθηση της αφής (ως μια από τις βασικές αισθήσεις του ανθρώπου), συνηγορώ κι εγώ, δεν αντικαθίσταται και είναι πλεονέκτημα του φυσικού καταστήματος το οποίο συναγωνίζεται, και ίσως υπερέχει τελικά ενός άψογου unboxing. Η δοκιμή όμως δεν εμπεριέχεται στην πώληση και η χαρά μπορεί να μετατραπεί σε επιστροφή και ταλαιπωρία… 

Στα πλεονεκτήματα του καταστήματος είναι η καλοσυνάτη  αντιμετώπιση των ιδιοκτητών, η ευγένεια που τους διακρίνει, ταυτόχρονα με την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση στον πελάτη, την προτροπή για δοκιμή και τη δυνατότητα πολλαπλών συνδυασμών.

Στο κατάστημα θα βρείτε γνωστές κι επώνυμες φίρμες :

DORS — NAUTICA — P-CLUB —LINBERGH—CERUTI 1881—Polo Club — John Enzzo —Arma Leader —ADIMARI

Το κατάστημα LA FIRMA ανδρικής μόδας – με επώνυμα brands- θα το βρείτε στο εμπορικό κέντρο του Άργους, επί της οδού Καποδιστρίου 23.

Τηλέφωνο 2751021201

Mail: info@lafirma.gr

www.lafirma.gr

Τιμές προσιτές που ανταποκρίνονται στην σχέση ποιότητας-τιμής, από την πιο μικρή έως τη μεγαλύτερη εταιρία, συμβουλές και λύσεις για να διατηρήσετε τα ρούχα σας όπως τα αγοράσατε θα πάρετε εντός.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Μετάβαση στο περιεχόμενο